HJÄÄÄÄÄLP

Hejsan, förlåt att jag innte har bloggat under ett par dagar. Men det är så här att jag har försökt men en ny blogg disagne och jag har gjort som man ska osv men det har inte funkat allt har blivit fel och ja. Då har jag inte haft lust att blogga för det va så tråkiggt då. Men nu har jag en till fällig tills jag fixar en ny...Jag suger på att göra en men ska försöka hitta nån ny som kan fixa en åt mig. Ni kan väll kommenter om ni har lust att hjälpa mig så kan jag ju kontakta er och om hu jag vill ha och så kan jag ju skicka bilder jag vill ha osv.
 
 
 
 
Men nu under dom dagarna så har jag inte gjort nått speciellt, jag har vart vid stugan,vart med therese,skrattat,tit mat hos famor, käkat godis,solat,lyssnat på musik och bara tagit det lungt. 
Har också fotat lite under denna tid och jag tänkte visa några bildet jag tagit, hahah :) 
Den har jag inte tagit nu men jag ville lägga upp den endå! :D
Lite olika bilder som jag tagit under tiden, och några från anndra tider! :D
 
PUSSSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback