Blööööö

Sorry att jag inte bloggat nått under ett par dagar. Jag va i gbg på tisdag till torsdag och på onsdagen va vi på liseberg. Det va as kul och jag åkte alla stora karuseller domläskigaste va atmosfer och kanonen..Men igår så hade jag inge internet på kvällen och på dan va jag med Lisa,Anders och Filip. Det va riktigt kul och jag vill göra om det! Idag så ska jag väll inte göra nptt specielt kansk eåka lite fiddy och ner till sjön eller så.Som jag sa förut sa jag att jag skulle blogga varje dag men det hinner jag vrkligen inte så jag tänkte att jag bloggar lite när jag har tid. Men på onsdag anse jag ska till GRÖNAN med Becca eller så ska jag på skara med min Pappa,Rasmus och Alva nån dag i veckan men jag kan inte bestämma vad jag ska göra och inte göra...
Men jag kan inte blogga mer för jag ska käka frukost nu sen så ska jag hitta på nått så antigen hörs vi nån annan dag eller senare ikväll.'
PEACEEEEEEE :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback